Založ si blog

Značkové topánky na mesiac ??? … skôr šmejd

Nemám veľmi behavú robotu, skôr pokojnejšiu. Kedysi, za onej éry mi vydržali jedny topánky bez problémov aj rok. Kedysi …. Dnes je to inak. Nie, čínsky šmejd na mrzačenie nôh nekupujem, snažím sa vyberať kvalitne.

A tak som si pred mesiacom kúpil topánky za necelých sedemdesiat euráčov, lebo vyzerali celkomm fajn a boli značkové – ten ujo tu kedysi písal históriu. A čo dnes ráno nevidím ? Podrážka sa rozsýpa, opätok je na odpadnutie … hybaj ich reklamovať. I prišla teta vedúca, pozerá na topánky a na blok, potom na mňa a nakoniec prehodila – viete, to nie sú topánky na časté, denné nosenie … Pozerám ja na ňu, potom som zobral také isté z regálu a pýtam sa – a oné, kdeže to píšu, že to len topánky do výkladu či kostola ???

Celá predajňa zmrzla a potom sa všetci začali rehotať. Vedúca očervenela a už chcela vypisovať reklamačný lístok. Vravím jej – eee, žiadna reklamácia, chcem groše naspäť, u vás už kupovať nemienim, a druhé nechcem. Vraj, podľa zákona je to takto. Ja viem, odvetil som, takže si spravím foto topánok, zašlem na inšpekciu a nech to riešia oni.

Už chcela mávnuť rukou, nech si robím, čo chcem, keď ju upútalo akési číslo vnútri jednej topánky. Nedalo mi a kukol som aj ja – predtým som si nevšimol, že tam bolo perom napísané číselko a niečo za lomítkom. A vedúca zrazu – dobre, vrátime vám peniaze.

Doma mi známa povedala, že keď sa reklamuje, zvykne sa pripnúť, alebo ceruzkou napísať číslo reklamácie. Hm, takže moje značkové škarbále už niekto zrejme nosil … Dajte si teda pozor aj vy.

Tak nám kvalifikácia začala …

06.09.2010

Aj chlaúpci nás, oné, potešili, bojovali do konca. Len jedno nám v karčme cez kotrbu chodilo, akých futbalistov asi v Macedónsku majú, keď nás tak trápila tá parta komediantov, čo prišla. To, teda ako nemyslíme v zlom, ale ako hutoril Fero z hornieho konca, podľa neho to neboli futbalisti, ale herci, ktorí sa vyžívajú v tých, akože to hovoria, sadomasochistických [...]

Tak, milí spoluobčania a my už šetríme …

02.09.2010

Teda, ľudkovia moji, zišli sme sa aj s bandou u Fera v karčme, aby sme prerokovali možnosti šetrenia nás, teda dôchodcov, nech štát vie, ako si ho vážime. Fero doniesol fľašku trúnku, a povedal, že i on sa pridá, bo do dôchodku má blízko. Teda, ako povedali redaktori jedných novín, ktoré stále modrákom do perdele lezú, vraj už nebudú také štedré dôchodky, ako teraz. [...]

Tá, kamaráti moji, to je teda iná kultúra … cestovania

31.08.2010

Kamaráti moji, mám to ja hnusný život – ráno musím vstávať o štvrtej, teda iba vtedy, ak ma stará nezobudí skôr, že sa jej zachcelo pospomínať na starie časy, potom behom umýť, obliecť, niečo v rýchlosti pojesť – no pripadám si ako ten taliansky trubiroh, jak ho to len volajú – aha, Fantozzi – ešte šťastie, že nemám doma také strašidlo. A [...]

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Zoran Milanovič

Chcel byť hráč i rozhodca. Záhrebský Trump ešte nepovedal posledné slovo

18.04.2024 17:31

Bolo to, akoby sa Zuzana Čaputová z pozície hlavy štátu uchádzala o premiérsky post. A hoci chorvátsky prezident Zoran Milanovič so svojimi sociálnymi demokratmi parlamentné voľby nevyhral, v procese formovania budúcej vlády zostáva stále v hre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 23509x
Priemerná čítanosť článkov: 1808x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy