Založ si blog

Zablokované diskusie – náhoda alebo zámer ?

Keď mi kamarát pred nejakím časom spomenul, že nové radenie diskusií na blogu Pravdy je okrem iného aj akousi inkvizíciou, nechcel som veriť. Tvrdil, že diskusie k nevhodným témam, hlavne pre tzv. celebrity a politikov, sa niekedy jednoducho stratia. Sú nepohodlné.

Ajhľa, a čoskoro som sa presvedčil sám. Diskusia k téme, v ktorej som nazval rovnú daň somarinou sa stratila v prachu. Ani hodiny hľadania nepomohli. Stratila sa necelý deň po zverejnení na blogu. Prečo, to si môžem iba domýšľať. Isté však je, že niekomu zaťala poriadne hlboko.

Ktovie … pravda je niekde uprostred. V každom prípade som skoro spadol zo stoličky, keď som čítal komentár istého škrabala zo SME, ktorý napísal na záver svojho článku – … a preto prehral Fico voľby ….   zdá sa, že SME-tisko zverejní hocijakú lož, len pre prospech pravice.

Ktovie … iný škrabal, pre istotu z Plus 7 dní napísal, že sa máme hanbiť za odmietnutie pôžičky Grécku a spomenúť si, koľko sme čerpali z eurofondov, do ktorých prispievalo aj Grécko. Nuž, prispievalo, to je pravda. Len akosi zabudol spomenúť, koľko oné udatné Grécko vláčilo partnerov za nos, a ako ich ohrozilo svojou potemkinovou ekonomikou. To asi nebolo veľmi solidárne.

Môžeme sa hrať na čo len chceme – nezakryjeme pravdu, že všetky vlády, čo sme mali, boli iba cestou devastácie, rozkrádania, korupcie a ničenia. Členstvo v rôznych zónach ešte nie je dôvodov, aby sme platili za špekulácie eurovládcov, ktorí majú obavy z následkov svojej politiky. A už teraz sa boja mastného účtu, ktorý raz príde.

Napokon … pri pohľade na okolie Seneckých jazier sa vôbec nedivím tomu, ako vyzerajú naše Tatry a len čakám, čo si zase nejaký paznecht postaví … betónové haciendy na brehoch jazier len potvrdzujú, že namiesto deklových komunistov nám dnes vládnu nekultúrni idioti. K dokonalému obrazu gýču mi chýbajú už len minarety, ako si urobil istý milionár neďaleko Žiliny na svojej betónovej, betónom obkolesenej chatrči …

Hja, pekne sme osprosteli …

Tak nám kvalifikácia začala …

06.09.2010

Aj chlaúpci nás, oné, potešili, bojovali do konca. Len jedno nám v karčme cez kotrbu chodilo, akých futbalistov asi v Macedónsku majú, keď nás tak trápila tá parta komediantov, čo prišla. To, teda ako nemyslíme v zlom, ale ako hutoril Fero z hornieho konca, podľa neho to neboli futbalisti, ale herci, ktorí sa vyžívajú v tých, akože to hovoria, sadomasochistických [...]

Tak, milí spoluobčania a my už šetríme …

02.09.2010

Teda, ľudkovia moji, zišli sme sa aj s bandou u Fera v karčme, aby sme prerokovali možnosti šetrenia nás, teda dôchodcov, nech štát vie, ako si ho vážime. Fero doniesol fľašku trúnku, a povedal, že i on sa pridá, bo do dôchodku má blízko. Teda, ako povedali redaktori jedných novín, ktoré stále modrákom do perdele lezú, vraj už nebudú také štedré dôchodky, ako teraz. [...]

Tá, kamaráti moji, to je teda iná kultúra … cestovania

31.08.2010

Kamaráti moji, mám to ja hnusný život – ráno musím vstávať o štvrtej, teda iba vtedy, ak ma stará nezobudí skôr, že sa jej zachcelo pospomínať na starie časy, potom behom umýť, obliecť, niečo v rýchlosti pojesť – no pripadám si ako ten taliansky trubiroh, jak ho to len volajú – aha, Fantozzi – ešte šťastie, že nemám doma také strašidlo. A [...]

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 23553x
Priemerná čítanosť článkov: 1812x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy